خواهشی از شما عزیزان

سلام ...

خیلی خوش حالم که به وبلاگ من اومدین ...

قبل از هر چیز وبلاگتون رو لینک کنید  ...

استفاده از مطالب این وبلاگ بدون نام منبع کاملا آزاده و راحت باشید ..

اگر هم مطلبی داشتید از طریق نظرات بنویسید با نام خودتون نوشته میشه ....

هر هفته هم برترین های  وبلاگ برای اعضا فرستاده میشه  پس عضو شید تا راحت تر مطالب رو دریافت کنین ...

از همتون خیلی خیلی ممنونم ...

 نظر  یادتون نره ...



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت19:11---7 آبان 1392
سلام داداش بهراد بعد از قرن ها اومدم اینترنت گفتم یه سریم به شما بزنم ولی مثل اینکه اینجام تعطیله
به هر حال امیدوارم شاد و موفق باشی


sahand
ساعت19:57---10 ارديبهشت 1391
بگذار بگویند خسیسم

من دوستت دارم هایم را الکی خرج نمیکنم جز برای مهربانی خودت.

آپت عالیه...

من هم آپم

منتظرتونم.


ساناز
ساعت1:32---31 فروردين 1391
سلام خيلي وقته نيستي بيا هم يه آپ جديد بكن هم به وب غمگين من سر بزن

فرزانه جون
ساعت19:04---9 فروردين 1391
salam
sale no mobarak avalan
webe bahali dari
b ma ham sar bzan linketam kardam
movafagh bashi


ساناز
ساعت11:46---6 فروردين 1391
سلام بهراد عيدت مبارك
كم پيدايي كجايي؟؟ نيستي


تبريز دانلود
ساعت9:44---26 اسفند 1390
سلام!
بلاگتون عاليه!
اگه دنبال وي پي ان دائمي و با سرعت بالا هستيد!
به سايت ما بياييد و در بخش نظرات به ما خبر دهيد!
با تشكر تبريز دانلود


ساناز
ساعت8:40---17 اسفند 1390
سلام بهراد چرا ديگه آپ نميكني؟؟؟
فك كنم يه ماهي ميشه كه آپ جديد نداشتي..
درضمن بخاطر نظرتم مر30


ساناز
ساعت13:23---2 دی 1390

باي باي


ساناز
ساعت17:45---17 آذر 1390
اول مر30 كه خصوصي نذاشتي
يا سوژه ندارم يا موضوعام خيلي طولانيه و بعضي وقتا حالش نيست
اما مرتب ميام نظرارو چك ميكنم بعدم كسي منتظر نوشته هاي من نيست چه بيام چه نيام فرقي نداره


ساناز
ساعت16:34---17 آذر 1390

جالب بود
خب با چه اسمي لينكت كنم؟؟
لطفا اگه ميشه ديگه خصوصي نذار


✖MAHSA✖
ساعت18:28---16 آذر 1390
صـــــــــــــــــــــــرفا جهته اطلاع :

لیــــــــــــنک شوووووودید


محمد
ساعت15:49---16 آذر 1390
سامعلیکم
خوفی عزیز.خوشحالم میشم به وبم بیای و منو با اسم سرزمینی که خیلی با حاله بلینکی.امیدوارم بیای و وبم رو ببینی.راسی کامنت یادت نرها .ادرس وبتو واسم بزار .تا منم لینکت کنم
انشاا................ بهترین بشی


محمد
ساعت15:48---16 آذر 1390
سامعلیکم
خوفی عزیز.خوشحالم میشم به وبم بیای و منو با اسم سرزمینی که خیلی با حاله بلینکی.امیدوارم بیای و وبم رو ببینی.راسی کامنت یادت نرها .ادرس وبتو واسم بزار .تا منم لینکت کنم
انشاا................ بهترین بشی


کیا
ساعت14:15---14 آذر 1390
لینک شدی زود لینک کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 13 آذر 1398برچسب:,
ارسال توسط behrad

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 662
بازدید کل : 18736
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->